Skip to main content
Languages
English
Русский
Українська
Secondary menu
НТУУ "КПІ"
ФММ
Бібліотека
Журнал "Актуальні проблеми економіки та управління"
Економічний вісник НТУУ "КПІ"
Журнал Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»
Main menu
Головна
Про журнал
Вимоги до статей
Автори журналу
Архів
Контакт
Тематичні розділи сайту
Державне управління
Галузева економіка
Економіка підприємства
Економіко-математичне моделювання
Економічна теорія
Інноваційно-інвестиційні процеси
Маркетинг
Менеджмент організацій
Міжнародна економіка
Проблеми сталого розвитку
Технології як фактор економічного зростання
Рік видання
З 2015 року "Економічний вісник НТУУ "КПІ" публікується на сайті
http://ev.fmm.kpi.ua
2015
(1)
2014
(89)
2013
(85)
2012
(71)
2011
(74)
2010
(47)
2009
(70)
2008
(52)
2007
(1)
2006
(1)
2005
(1)
2004
(1)
Search form
Search
You are here
Головна
Маркетинг
МАРКЕТИНГОВА ОСВІТА В УМОВАХ РЕАЛЬНОГО СЕКТОРА ЕКОНОМІКИ
Тєлєтов О.С.
Read more
about МАРКЕТИНГОВА ОСВІТА В УМОВАХ РЕАЛЬНОГО СЕКТОРА ЕКОНОМІКИ
Русский
English
ЧИННИКИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ІМІДЖУ РЕГІОНУ
Стельмах О.А.
Смикова М.О.
Read more
about ЧИННИКИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ІМІДЖУ РЕГІОНУ
Русский
English
ЗАСТОСУВАННЯ КРАУД-ТЕХНОЛОГІЙ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Зозульов О.В.
Полторак К.А.
Read more
about ЗАСТОСУВАННЯ КРАУД-ТЕХНОЛОГІЙ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Русский
English
КОНЦЕПЦІЯ ВНУТРІШНЬОГО МАРКЕТИНГУ В ТЕОРІЇ МАРКЕТИНГУ
Окунєва О.В.
Read more
about КОНЦЕПЦІЯ ВНУТРІШНЬОГО МАРКЕТИНГУ В ТЕОРІЇ МАРКЕТИНГУ
Русский
English
ОСОБЛИВОСТІ РИНКОВОГО РЕПОЗИЦІОНУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ НА ПРЕМІУМ СЕГМЕНТІ
Зозульов О.В.
Мартинова К.Л.
Read more
about ОСОБЛИВОСТІ РИНКОВОГО РЕПОЗИЦІОНУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ НА ПРЕМІУМ СЕГМЕНТІ
Русский
English
ВЕБОМЕТРИЧНИЙ РАНГ ЯК ПОКАЗНИК ЕФЕКТИВНОСТІ ЕЛЕКТРОННОГО РЕСУРСУ ПІДПРИЄМСТВА
Лебеденко М.С.
Read more
about ВЕБОМЕТРИЧНИЙ РАНГ ЯК ПОКАЗНИК ЕФЕКТИВНОСТІ ЕЛЕКТРОННОГО РЕСУРСУ ПІДПРИЄМСТВА
Русский
English
ФОРМУВАННЯ НАПРЯМКІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Гребньов Г.М.
Read more
about ФОРМУВАННЯ НАПРЯМКІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Русский
English
РЕБРЕНДИНГ ТОРГОВОЇ МАРКИ НА СПОЖИВЧОМУ РИНКУ
Гнідіна О.Ю.
Зозульов О.В.
http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/64888
Read more
about РЕБРЕНДИНГ ТОРГОВОЇ МАРКИ НА СПОЖИВЧОМУ РИНКУ
Русский
English
СУЧАСНА МАРКЕТИНГОВО- ЛОГІСТИЧНА КОНЦЕПЦІЯ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА
Майорова І.М.
Read more
about СУЧАСНА МАРКЕТИНГОВО- ЛОГІСТИЧНА КОНЦЕПЦІЯ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА
Русский
English
АНАЛІЗ РЕАЛІЗАЦІЇ РЕКОМЕНДАЦІЇ CM/REC (2007)14 КОМІТЕТУ МІНІСТРІВ ДЛЯ КРАЇН – ЧЛЕНІВ ЄС ЩОДО ПРАВОВОГО СТАТУСУ НЕУРЯДОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ В ДЕЯКИХ ОКРЕМИХ ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНАХ
Лилик М.
Read more
about АНАЛІЗ РЕАЛІЗАЦІЇ РЕКОМЕНДАЦІЇ CM/REC (2007)14 КОМІТЕТУ МІНІСТРІВ ДЛЯ КРАЇН – ЧЛЕНІВ ЄС ЩОДО ПРАВОВОГО СТАТУСУ НЕУРЯДОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ В ДЕЯКИХ ОКРЕМИХ ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНАХ
Русский
English
Pages
1
2
3
4
5
6
7
8
9
…
next ›
last »
more