Skip to main content
Languages
English
Русский
Українська
Secondary menu
НТУУ "КПІ"
ФММ
Бібліотека
Журнал "Актуальні проблеми економіки та управління"
Економічний вісник НТУУ "КПІ"
Журнал Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»
Main menu
Головна
Про журнал
Вимоги до статей
Автори журналу
Архів
Контакт
Тематичні розділи сайту
Державне управління
Галузева економіка
Економіка підприємства
Економіко-математичне моделювання
Економічна теорія
Інноваційно-інвестиційні процеси
Маркетинг
Менеджмент організацій
Міжнародна економіка
Проблеми сталого розвитку
Технології як фактор економічного зростання
Рік видання
З 2015 року "Економічний вісник НТУУ "КПІ" публікується на сайті
http://ev.fmm.kpi.ua
2015
(1)
2014
(89)
2013
(85)
2012
(71)
2011
(74)
2010
(47)
2009
(70)
2008
(52)
2007
(1)
2006
(1)
2005
(1)
2004
(1)
Search form
Search
You are here
Головна
Маркетингові комунікації
ВЕБОМЕТРИЧНИЙ РАНГ ЯК ПОКАЗНИК ЕФЕКТИВНОСТІ ЕЛЕКТРОННОГО РЕСУРСУ ПІДПРИЄМСТВА
Лебеденко М.С.
Read more
about ВЕБОМЕТРИЧНИЙ РАНГ ЯК ПОКАЗНИК ЕФЕКТИВНОСТІ ЕЛЕКТРОННОГО РЕСУРСУ ПІДПРИЄМСТВА
Русский
English
МАРКЕТИНГОВИЙ КОМУНІКАЦІЙНИЙ СЕРВІС ПІДПРИЄМСТВ НА ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНИХ РИНКАХ
Касян С.Я.
Read more
about МАРКЕТИНГОВИЙ КОМУНІКАЦІЙНИЙ СЕРВІС ПІДПРИЄМСТВ НА ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНИХ РИНКАХ
English
ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ ДОПОМІЖНИМИ ЗАСОБАМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
Гараніна І.І.
Діброва Т.Г.
Read more
about ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ ДОПОМІЖНИМИ ЗАСОБАМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СФЕРІ ПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА
Аршевська М.В.
Read more
about СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СФЕРІ ПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА
ОЦІНЮВАННЯ ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В КОНТЕКСТІ ФІНАНСОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА З ТОРГІВЛІ МИЙНИМИ ЗАСОБАМИ
Касян С.Я.
Read more
about ОЦІНЮВАННЯ ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В КОНТЕКСТІ ФІНАНСОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА З ТОРГІВЛІ МИЙНИМИ ЗАСОБАМИ