СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СФЕРІ ПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА

Висвітлено результати досліджень сутності та особливостей сучасних маркетингових комунікацій у сфері промислового виробництва в умовах розвитку нових інформаційних технологій та світової фінансової кризи. Виявлено взаємозв’язок розвитку нових інформаційних технологій та маркетингових комунікацій, уточнено сутність маркетингових комунікацій. Досліджено зростання витрат на комунікації в умовах фінансової кризи.

In the article the lighted up results of researches of essence and features of modern marketing communications in the field of industrial production in the conditions of development of new information’s technologies and world financial crisis. It is founded|exposed,shown,displayed| out intercommunication|relationship| of development of new information’s technologies and marketing communications, essence of marketing communications is specified. It is investigational growth|height| of charges on communication in the conditions of financial crisis.

Література: 

1. Акимова И.М. Промышленный маркетинг / И.М. Акимова. – 3!е изд. – К .: Об-во “Знания”, 2003. – 294 с.
2. Балабанова Л.В. Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід / Л.В. Балабанова, В.В. Холод. – Донецьк : ДонДУЕТ, 2006. – 294 с.
3. Головко Б.Н. Информационный менеджмент массовой коммуникации / Б.Н. Головко. – М. : Академический проект, 2007. – 467 с.
4. Головко Т.В. Стратегічний аналіз /Т.В. Головко, С.В. Сагова. – К. : КНЕУ, 2002. – 198 с.
5. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика / Е.П. Голубков. – 4-е изд., перераб. и доп. – М. : Финпресс, 2007. – 514 с.
6. Голубкова Е.Н. Маркетинговые коммуникации / Е.Н. Голубкова. – 3!е изд., доп. – М. : Финпресс, 2006. – 487 с.
7. Зозульов О.В. Методика проведення маркетингових досліджень спожив!чих мотивацій на основі сумісного аналізу / О.В. Зозульов // Стратегія економічного розвитку України : наук. зб. – Вип. 6. – К. : КНЕУ, 2001. – С. 341–345.
8. Лэйхифф Д.М. Бизнес-коммуникации / Д.М. Лэйхифф, Д.М. Пенроуз. – СПб. : Питер, 2005. – 369 с.
9. Мориарти С. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход : пер. с англ. / С. Мориарти; Под ред. С.Г. Бежук. – СПб. : Питер, 2006. – 234 с.
10. Орлова Т.М. Коммуникационный менеджмент в управлении экономическими системами / Т.М. Орлова. – 2!е изд., доп. – М. : Изд!во РАГС, 2007. – 434 с.
11. Павленко А.Ф. Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика / А.Ф. Павленко, А.В. Войчак, Т.А. Примак. – К. : КНЕУ, 2005. – 408 с.
12. Примак Т.О. Маркетингові комунікації в системі управління підприємством / Т.О. Примак. – К. : ООО “Эксперт”, 2001. – 384 с.
13. Примак Т.О. Маркетингові комунікації на сучаному ринку /Т.О. Примак. – К. : МАУП, 2003. – 200 с.
14. Синяева И.М. Маркетинговые коммуникации / Т.М. Синяева, С.В. Земляк, В.В. Синяев. – М.: Изд. дом “Дашков и К”, 2008. – 304 с.
15. Тоффлер Э. Третья волна / Э. Тоффлер ; пер. с англ. П.С. Гуревича. – М. : ООО “Фирма “Издатетьство ACT”, 2008. – 361 с.
16. Чесноков Д.Е. Маркетинг во время и после кризиса / Д.Е. Чесноков // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 2009. – № 2. – С. 23–27.
17. Шарков Ф.И. Теория коммуникаций (базовый курс) : учебник / Ф.И. Шарков. – 2!е изд., доп. – М. : “РИП! холдинг”, 2007. – 516 с.
18. Duncan T. A Communication!Based Marketing Model for Managing Relationships / T. Duncan, S.E. Moriarty // Journal of Marketing. – 2006, April. – Р. 24–29.
19. Сharchill G.A. Marketing Researsh and Technological Foundtions. – Chikago : The Dryden Press, 2005. – 342 p.
20. Meffert H. Internationales Marketing!Management / H. Meffert. – Kohlhammer, 2002. – 316 p.
21. OECD (2008): The Sources of Economic Growth in OECD Countries. Paris. World economic forum [Електронний ресурс]. – URL: www.weforum.org.

Завантажити текст статті: