Skip to main content
Languages
English
Русский
Українська
Secondary menu
НТУУ "КПІ"
ФММ
Бібліотека
Журнал "Актуальні проблеми економіки та управління"
Економічний вісник НТУУ "КПІ"
Журнал Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»
Main menu
Головна
Про журнал
Вимоги до статей
Автори журналу
Архів
Контакт
Тематичні розділи сайту
Державне управління
Галузева економіка
Економіка підприємства
Економіко-математичне моделювання
Економічна теорія
Інноваційно-інвестиційні процеси
Маркетинг
Менеджмент організацій
Міжнародна економіка
Проблеми сталого розвитку
Технології як фактор економічного зростання
Рік видання
З 2015 року "Економічний вісник НТУУ "КПІ" публікується на сайті
http://ev.fmm.kpi.ua
2015
(1)
2014
(89)
2013
(85)
2012
(71)
2011
(74)
2010
(47)
2009
(70)
2008
(52)
2007
(1)
2006
(1)
2005
(1)
2004
(1)
Search form
Search
You are here
Головна
Маркетингові дослідження
МАРКЕТИНГОВА ОСВІТА В УМОВАХ РЕАЛЬНОГО СЕКТОРА ЕКОНОМІКИ
Тєлєтов О.С.
Read more
about МАРКЕТИНГОВА ОСВІТА В УМОВАХ РЕАЛЬНОГО СЕКТОРА ЕКОНОМІКИ
Русский
English
ТРІАДА ГЕНЕРУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Cолнцев С.О.
Черненко О.В.
Read more
about ТРІАДА ГЕНЕРУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
English
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
Лебеденко М.С.
Read more
about ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИМИ КОМПАНІЯМИ НА ОСНОВІ СИСТЕМИ ЗБАЛАНСОВАНИХ ПОКАЗНИКІВ ТА СТРАТЕГІЧНОЇ КАРТИ
Кудирко О.В.
Read more
about СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИМИ КОМПАНІЯМИ НА ОСНОВІ СИСТЕМИ ЗБАЛАНСОВАНИХ ПОКАЗНИКІВ ТА СТРАТЕГІЧНОЇ КАРТИ
ІННОВАЦІЙНІ РІШЕННЯ ЯК ШЛЯХ ДО ВИЖИВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ АГЕНЦІЙ В УМОВАХ РЕЦЕСІЇ РИНКУ
Кудирко О.В.
Read more
about ІННОВАЦІЙНІ РІШЕННЯ ЯК ШЛЯХ ДО ВИЖИВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ АГЕНЦІЙ В УМОВАХ РЕЦЕСІЇ РИНКУ
РОЛЬ МАРКЕТИНГУ ТА МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
Федорченко А.В.
Read more
about РОЛЬ МАРКЕТИНГУ ТА МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
РОЗРОБКА МОДЕЛІ ПРОГНОЗУВАННЯ РИНКУ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ І РЕКЛАМИ ДЛЯ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ЕКОНОМІК
Лилик І.В.
Read more
about РОЗРОБКА МОДЕЛІ ПРОГНОЗУВАННЯ РИНКУ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ І РЕКЛАМИ ДЛЯ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ЕКОНОМІК