Skip to main content
Languages
English
Русский
Українська
Secondary menu
НТУУ "КПІ"
ФММ
Бібліотека
Журнал "Актуальні проблеми економіки та управління"
Економічний вісник НТУУ "КПІ"
Журнал Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»
Main menu
Головна
Про журнал
Вимоги до статей
Автори журналу
Архів
Контакт
Тематичні розділи сайту
Державне управління
Галузева економіка
Економіка підприємства
Економіко-математичне моделювання
Економічна теорія
Інноваційно-інвестиційні процеси
Маркетинг
Менеджмент організацій
Міжнародна економіка
Проблеми сталого розвитку
Технології як фактор економічного зростання
Рік видання
З 2015 року "Економічний вісник НТУУ "КПІ" публікується на сайті
http://ev.fmm.kpi.ua
2015
(1)
2014
(89)
2013
(85)
2012
(71)
2011
(74)
2010
(47)
2009
(70)
2008
(52)
2007
(1)
2006
(1)
2005
(1)
2004
(1)
Search form
Search
You are here
Головна
Актуальні проблеми теорії та практики маркетингової діяльності підприємств на промринку
МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ МЕХАНІЗМУ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ СТРАТЕГІЇ ВИРОБНИЧИХ ПІДПРИЄМСТВ
Хринюк О.С.
Read more
about МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ МЕХАНІЗМУ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ СТРАТЕГІЇ ВИРОБНИЧИХ ПІДПРИЄМСТВ
ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПРОМИСЛОВИХ МАРКЕТИНГОВИХ СИСТЕМ
Тєлєтов О.С.
Read more
about ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПРОМИСЛОВИХ МАРКЕТИНГОВИХ СИСТЕМ
ФУНКЦІЇ ОСІБ У ПРОЦЕСІ ПРОДАЖІВ, ЇХНІЙ ЗВ'ЯЗОК З МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
Стадніченко В.В.
Read more
about ФУНКЦІЇ ОСІБ У ПРОЦЕСІ ПРОДАЖІВ, ЇХНІЙ ЗВ'ЯЗОК З МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
ТИПИ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТОВАРІВ І МАРОК НА СПОЖИВЧОМУ РИНКУ
Зозульов О.В.
Read more
about ТИПИ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТОВАРІВ І МАРОК НА СПОЖИВЧОМУ РИНКУ
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ
Комяков О.О.
Read more
about ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ