Skip to main content
Languages
English
Русский
Українська
Secondary menu
НТУУ "КПІ"
ФММ
Бібліотека
Журнал "Актуальні проблеми економіки та управління"
Економічний вісник НТУУ "КПІ"
Журнал Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»
Main menu
Головна
Про журнал
Вимоги до статей
Автори журналу
Архів
Контакт
Тематичні розділи сайту
Державне управління
Галузева економіка
Економіка підприємства
Економіко-математичне моделювання
Економічна теорія
Інноваційно-інвестиційні процеси
Маркетинг
Менеджмент організацій
Міжнародна економіка
Проблеми сталого розвитку
Технології як фактор економічного зростання
Рік видання
З 2015 року "Економічний вісник НТУУ "КПІ" публікується на сайті
http://ev.fmm.kpi.ua
2015
(1)
2014
(89)
2013
(85)
2012
(71)
2011
(74)
2010
(47)
2009
(70)
2008
(52)
2007
(1)
2006
(1)
2005
(1)
2004
(1)
Search form
Search
You are here
Головна
Діброва Т.Г.
ПРОЦЕДУРА ПЛАНУВАННЯ БЮДЖЕТУ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ: КОМБІНОВАНИЙ ПІДХІД
Діброва Т.Г.
Read more
about ПРОЦЕДУРА ПЛАНУВАННЯ БЮДЖЕТУ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ: КОМБІНОВАНИЙ ПІДХІД
Русский
English
СТРАТЕГІЯ АДАПТАЦІЇ МІЖНАРОДНОЇ РЕКЛАМИ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД
Діброва Т.Г.
Дударєва Ю.О.
Read more
about СТРАТЕГІЯ АДАПТАЦІЇ МІЖНАРОДНОЇ РЕКЛАМИ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД
English
ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ МЕТОДАМИ ФІЗІОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ
Діброва Т.Г.
Гараніна І.І.
Read more
about ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ МЕТОДАМИ ФІЗІОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ
English
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ QR-КОДУ В ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЯХ
Діброва Т.Г.
Цуканова І.В.
Read more
about ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ QR-КОДУ В ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЯХ
English
КОМУНІКАЦІЙНА СУТНІСТЬ СПОНСОРСЬКОГО МАРКЕТИНГУ
Гараніна І.І.
Діброва Т.Г.
Read more
about КОМУНІКАЦІЙНА СУТНІСТЬ СПОНСОРСЬКОГО МАРКЕТИНГУ
КОНТЕНТ-АНАЛІЗ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ PR
Лебеденко С.О.
Попов Д.В.
Діброва Т.Г.
Read more
about КОНТЕНТ-АНАЛІЗ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ PR
ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ ДОПОМІЖНИМИ ЗАСОБАМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
Гараніна І.І.
Діброва Т.Г.
Read more
about ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ ДОПОМІЖНИМИ ЗАСОБАМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ: ПРОЦЕДУРА РЕАЛІЗАЦІЇ МЕДІАСТРАТЕГІЇ
Діброва Т.Г.
Read more
about РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ: ПРОЦЕДУРА РЕАЛІЗАЦІЇ МЕДІАСТРАТЕГІЇ
МЕРЧАНДАЙЗИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ БРЕНДА НА СПОЖИВЧОМУ РИНКУ
Діброва Т.Г.
Read more
about МЕРЧАНДАЙЗИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ БРЕНДА НА СПОЖИВЧОМУ РИНКУ
ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У МІСЦЯХ ПРОДАЖІВ
Діброва Т.Г.
Read more
about ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У МІСЦЯХ ПРОДАЖІВ
Pages
1
2
next ›
last »
more