Skip to main content
Languages
English
Русский
Українська
Secondary menu
НТУУ "КПІ"
ФММ
Бібліотека
Журнал "Актуальні проблеми економіки та управління"
Економічний вісник НТУУ "КПІ"
Журнал Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»
Main menu
Головна
Про журнал
Вимоги до статей
Автори журналу
Архів
Контакт
Тематичні розділи сайту
Державне управління
Галузева економіка
Економіка підприємства
Економіко-математичне моделювання
Економічна теорія
Інноваційно-інвестиційні процеси
Маркетинг
Менеджмент організацій
Міжнародна економіка
Проблеми сталого розвитку
Технології як фактор економічного зростання
Рік видання
З 2015 року "Економічний вісник НТУУ "КПІ" публікується на сайті
http://ev.fmm.kpi.ua
2015
(1)
2014
(89)
2013
(85)
2012
(71)
2011
(74)
2010
(47)
2009
(70)
2008
(52)
2007
(1)
2006
(1)
2005
(1)
2004
(1)
Search form
Search
You are here
Головна
Поведінка споживача
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ РОЗРОБОК
Кубишина Н.С.
Цапук О.Ю.
Read more
about КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ РОЗРОБОК
Русский
English
СУЧАСНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ КУЛЬТУРНИХ ЧИННИКІВ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА
Окландер М.А.
Read more
about СУЧАСНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ КУЛЬТУРНИХ ЧИННИКІВ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА
English
НЕОБХІДНІСТЬ ВРАХУВАННЯ ФАКТОРІВ СПОЖИВЧОГО ВИБОРУ ПІД ЧАС РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ КОМПАНІЇ
Абрамович О.К.
Read more
about НЕОБХІДНІСТЬ ВРАХУВАННЯ ФАКТОРІВ СПОЖИВЧОГО ВИБОРУ ПІД ЧАС РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ КОМПАНІЇ