ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У МІСЦЯХ ПРОДАЖІВ

Організація просування у місцях продажів – один із найважливіших напрямів роботи зі споживачами. Для магазину це можливість збільшення попиту на конкретні марки та групи товарів, оскільки інформація про продукти, отримана на місці продажу безпосередньо впливає на поведінку покупців. Систематизовано заходи та засоби маркетингових комунікацій у місцях продажів та визначено принципи їх застосування.

Organization of point-of-sale terminal advancement is one of major work assignments with consumers. For the shop it is possibility to increase the demand for the brands and some groups of products, because the information about these products received directly in place of sale influences on the buyer’s behavior. In the article it was systematized the ways marketing communications in the sale place and determined the principles of their application.

Література: 

1. Канаян К. Мерчандайзинг [Текст] / К. Канаян, Р. Канаян. – РИП-холдинг, 2003. – 236 с.
2. Дейян А. Стимулирование сбыта и реклама на месте продажи [Текст] : пер. с франц., общ. ред. В. А. Загашвили / А. Дейян, А. и Л. Троадек. – М.: А/О Издательская группа «Прогресс», «Универс», 1994. – 190 с.
3. Велхофф А. Мерчандайзинг: ефективные инструменти и управление товарными категоріями [Текст] / А. Велхофф, Ж. Массон. – М.: Издательский дом Гребенникова, 2004. – 280 с.
4. Уеллс, У. Реклама: принципи й практика [Текст] / У. Уеллс, Дж. Бернет, С. Мориарти. – 5-е. изд., междунар. – СПб. и др.: Питер, 2003. – 797 с.
5. Яновский А. Влияние на потребителей с помощью непрямой рекламы [Текст] // Маркетинг. – 1998. – № 6. – С. 50–59.

Завантажити текст статті: