- English
- Русский
- Українська
Розглянуто зв’язки з громадськістю як ефективний засіб підтримання маркетингових зусиль організації та важливий елемент її програми інтегрованих маркетингових комунікацій; також досліджено окремі методи оцінювання діяльності у сфері зв’язків із громадськістю.
This article has examined public relations as a effective tool to maintain organization’s marketing efforts and important element for marketing communications program. The article explores some methods for evaluating public relations activities.
1. Бернет, Дж., Мориарти, С. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход [Текст]: пер. с англ. под ред. С. Г.Божук / Дж. Бернет, С. Мориарти. – СПб: Питер, 2001. – 864 с.: ил. – (Серия «Маркетинг для профессионалов»). – 5000 пр. – ISBN 5-272-00232-6 (в пер.).
2. Головкіна, Н. В. Зв’язки з громадськістю в структурі маркетингу: світова практика [Текст]. / Н. В. Головкіна //Маркетинг в Україні.–2004. – № 4 (26). – С. 24–30.
3. Головкіна, Н. В. Оцінювання програм інтегрованих маркетингових комунікацій: світові дослідження методів оцінювання повідомлень [Текст]. / Н. В. Головкіна // Маркетинг в Україні. – 2007. – №3 (43). – С. 16–21.
4. Головкіна, Н. В. Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів [Текст]. / Н.В.Головкіна // Маркетинг в Україні. – 2007. – №4 (44). – С. 9–13.
5. Катлип С. М., Центер А. Х., Брум Г. М. Паблик рилейшенз. Теория и практика [Текст] : пер. с англ. под ред. Я. В. Заблоцкого / Скотт М. Катлип, Аллен Х. Центер, Глен М. Брум. – 8-е изд. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2000–624 с. – 4000 пр. – ISBN 5-8459-0107-3 (рус.).
6. Ландреви, Ж., Леви, Ж., Линдон, Д. Меркатор. Теория и практика маркетинга [Текст] : пер. с франц. под ред. К.А.Якубовской / Жак Ландреви, Жюльен Леви, Дени Линдон. – В 2 т. – Т. 1. – 2-е изд. – М.: МЦФЭР, 2007. – 664 с. – 10000 пр. – ISBN 5-7709-0401-1 (в пер.).
7. Маркетинговий менеджмент [Текст] : підруч. / Ф. Котлер, К. Л. Келлер, А. Ф. Павленко та ін. – К.: Видавництво
«Хімджеет», 2008. – 720 с. – 4500 пр. – ISBN978-966-8537-56-1.
8. Примак, Т. О. Маркетингові комунікації [Текст] : навчальний посібник / Тетяна Олександрівна Примак. – К.: Ельга, Ніка-Центр, 2003. – 280 с. – 2000 пр. – ISBN 966-521-202-8.
9. Clow, Kenneth E. Integrated advertising, promotion, and marketing communications [Text] / Kenneth E. Clow, Donald Baack. – 2nd ed. – New Jersey : Pearson Prentice Hall, 2004. – 538 p. – ISBN 0-13-140546-2.
10. Fill, Chris. Marketing communications: frameworks, theories, and applications [Text] / Chris Fill. – London: Prentice Hall Europe, 1995. – 515 p. – ISBN 0-13-150962-4.
11. Jefkins, Frank. Public Relations [Text]. / Frank Jefkins. – London: Pitman Publishing, 1997. – 340 p. – ISBN 0-7121-1709-1.
12. The Practice of Public Relations [Text]. / Ed. By S. Black.-4-th ed. – Oxford: Butterworth – Heinemann, 1995. – 186 p. – ISBN 0-7506-2318-7.