НОВИЙ ВЕКТОР РОЗВИТКУ ТЕОРІЇ МАРКЕТИНГУ

В статті розглянуто необхідність адаптації сутності теорії маркетингу до реалій ХХІ ст. Проаналізовано стан наукової думки щодо характеристик маркетингової діяльності. Розглянуто причини зміни приорітетів концепції маркетингу. Запропоновано нове визначення концепції маркетингу.

В статье рассмотрена необходимость адаптации сущности теории маркетинга к реалиям ХХІ ст. Проанализировано состояние научной мысли относительно характеристик маркетинговой деятельности. Рассмотрены причины изменения приоритетов концепции маркетинга. Предложено новое определение концепции маркетинга.

NEW VECTOR OF DEVELOPMENT OF MARKETING THEORY

In the article the necessity of essence adaptation of marketing theory is considered to realities of ХХІ century. The state of scientific thought is analysed in relation to descriptions of marketing activity. Reasons of change of prioritetiv conception of marketing are considered. New determination of marketing conception is offered.

Література: 

1. Котлер Ф. Основы маркетинга / Котлер Ф. — М.: Прогресс, 1990. — 736 с.
2. Эванс Дж. М. Маркетинг / Дж. М. Эванс, Берман Б. — М.: Экономика, 1993. — 336 с.
3. Агрессивный маркетинг или партизанская война в малом бизнесе — Самара: Самарский Дом печати, 1992. — 279 с.
4. Staudt T.A. A Managerial Introduction to Marketing. 3rd ed. / Staudt T.A., Taylor D.A., Bowersox D.J. — Englewood Cliffs, N.J.: Prentice-Hall, Inc., 1976. — P. 653.
5. Павленко А.Ф. Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика. : монографія / Павленко А.Ф., Войчак А.В., Примак Т.О. — К.: КНЕУ, 2005. — 408 с.
6. Зозулёв А.В. Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика. [учеб. пособие з грифом МОН України] / Зозулёв А.В., Солнцев С.А. — М.: Рыбари; К.: Знання, 2008. – 643 с. – (Высшее образование XXI века).
7. Шафалюк О.К. Гуманістична концепція споживача в маркетингу: монографія / Шафалюк О.К. ― К.: КНЕУ, 2008. — 200 с.
8. Ілляшенко С.М. Менеджмент та маркетинг інновацій : монографія / Ілляшенко С.М. — Суми: Папірус, 2010. — 624 с.
9. Федорченко А.В. Система маркетингових досліджень : монографія / Федорченко А.В. — К.: КНЕУ, 2009. — 267 с.
10. Балабанова Л.В. Маркетинг : підручник з грифом МОН України / Балабанова Л.В. — Донецьк, 2002. — 562с.
11. Дайновський Ю.А. Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії / Дайновський Ю.А. // Маркетинг в Україні. — 2008. — №3(49). — С. 18-22.
12. AMA Board Approves New Definition // Marketing News. — 1985. — March 1.
13. Маркетинг : підручник з грифом МОН України / Руделіус В., Азарян О.М., Бабенко Н.О. та ін. — 4-те вид. К.: Навчально-методичний центр “Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні”, 2009. ― С. 648.

Завантажити текст статті: