СПЕЦИФІКА ТА ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ДИЛЕРСЬКОЇ ПОСЛУГИ

Проаналізовано теоретичні основи формування іміджу дилерської послуги, розроблено складові іміджу дилерської послуги. Також розроблено етапи формування іміджу дилерської послуги, які відображають специфіку торговельної послуги.

Проанализированы теоретические основы формирования имиджа дилерской услуги, разработаны составляющие имиджа дилерской услуги. Также разработаны этапы формирования имиджа дилерской услуги, которые отображают специфику торговой услуги.

SPECIFIC AND STAGES OF FORMING IMAGE OF DEALER SERVICES

The theoretical basis of forming image the image of dealer services is analyzed, the composition image of dealer services is developed. It was developed stages of the image of dealer services that describe the specification of trading services.

Література: 

Джи Б. Имидж фирмы. Планирование, формирование, продвижение / Б. Джи ; пер. с англ. – СПб. : Питер, 2000. – 221 с.
2. Зозульов О. В. Ринкове позиціонування: з чого починається створення успішних брендів / О. В. Зозульов, Н. Л. Писаренко. – К. : Знання-Прес, 2004. – 199 с.
3. Муромкина И. Имидж розничного торгового предприятия: особенности формирования и восприятия / И. Муромкина // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. – № 2. – С.72–77.
4. Ободкова Е. А. Социально-психологическая структура и содержание имиджа организации : дис. канд. психол. наук / Е. А. Ободкова. – Ярославль, 2007. – 208 с.
5. Ромат Е. В. Интегрированный брендинг / Е. В. Ромат. – СПб.: Нева ИД, 2004. – С. 59.
6. Томилова М.В. Модель имиджа организации / М.В. Томилова // Маркетинг в России и за рубежом. – 1998. – № 1. – С. 5–17.

Завантажити текст статті: