РЕКЛАМНІ ТЕНДЕНЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ МЕБЛІВ

Анотація. У статті зроблений короткий огляд сучасної ситуації на меблевому ринку України взагалі. Окремо докладно розглянуто ринок м'яких меблів. Відокремлені найвпливовіші сучасні тенденції, а також основні методи рекламування на ринку меблів України. Стаття може бути використана при написанні наукових праць, статей на тематику меблевого ринку України, а також при розробці рекламних стратегій меблевих підприємств. В статье сделан короткий обзор современной ситуации на мебельном рынке Украины в целом. Отдельно детально рассмотрен рынок мягкой мебели. Выделены самые значимые современные тенденции, а также основные методы рекламирования на рынке мебели Украины. Статья может использоваться при написании научных работ и статей по теме мебельного рынка Украины, а также при разработке рекламных стратегий мебельных предприятий.

In clause the short review of a modern situation in the furniture market in Ukraine is made. The market of upholstered furniture is separately considered in details. The most significant modern lines and the basic methods of advertising in the Ukrainian market of furniture are selected. The article can be used for scientific jobs and articles, on a theme of the furniture market of Ukraine, and also by development of advertising strategy of the furniture enterprises.

Література: 

1. Степанов, В. П., Михалева, А. Н. Исследование потребительской корзины [Текст] / В. П. Степанов, А. Н. Михалева // Управління розвитком : збірник наукових статей. - №6. – 2006. – Харків. Вид. ХНЕУ – С. 11-12
2. Гулієва, Л. А. Конкуренція на ринку м’яких меблів [Текст] / Л. А. Гулієва / Регіональні проблеми розвитку ринків збуту промислової продукції // Тези доповідей. – К. : УкрІНТЕІ 2006. - С. 40-46 – ISBN 966-7505-76-6
3. Бураковский, И. Украина-Россия : Конкуренция на внутренних рынках [Текст]/ И. Бураковский / Материалы V Международной конференции «Торговля в Украине». – К. – 2005. – С. 31-34
4. Кирьякова, А. Обзор рынка мебели в Украине [Электронный ресурс] / А. Кирьякова / Эксперт Украина – 2006. - №26 (8).
5. Дзюба, С. А. Метод построения матрицы оценки позиции товара [Текст] / С. А. Дзюба // Маркетинг в России и за рубежом. – 2007.- №4. – С. 3-11 – ISSN 1028-5849
6. Юдина, Н.В. Пять шагов на пути к эволюции [Текст] / Н.В. Юдина / Маркетинг услуг. - №4. – 2007.– М. - Издательский Дом Гребенникова. – С. 45-55.
7. Шакиров, Н. Ш. Рынок информационных технологий: тенденции и прогнозы [Текст] / Н. Ш. Факиров // Маркетинг в России и за рубежом. – 2007.- №4. – С. 90-96. – ISSN 1028-5849
8. Мельник, А. О. Економічні ризики конкурентного середовища [Текст] / А. О. Мельник / Труды Одесского политехнического университета : Научный и производственно-практический сборник по техническим и естественнім наукам. – Одесса, 2004. - Спецвыпуск : в 3-х т. - Т. 3. – С. 230-234
9. Юдіна, Н. В., Несин, Г. М. Сучасні тенденції розвитку рекламного ринку України / [Текст] / Юдіна Н.В., Несин Г.М. // Економічний Вісник „КПІ” : збірник наукових праць. – 2007. – (4). – С. 280-287.
10. Ллойд, К. В. Изменения на рынке средств размещения рекламы [Текст] / Джоунс, Джон Филипп. // Рекламный Бизнес: деятельность рекламных агентств, создание рекламы, медиа-планирование, интегрированные коммуникации : Пер. с англ.. – М. : Издательский дом «Вильямс», 2005. - Часть I. - С. 159-173. – ISBN 5-8459-0831-0(рус.)
11. Юдіна, Н. В. Оптимізація ефективності друкованих рекламоносіїв [Текст] / Юдіна Н. В.// Економіка : проблеми теорії та практики : збірник наукових праць. - Випуск 184 : В 3т. Том ІІІ. – Дніпропетровськ : ДНУ. - 2003. - С.671-682. – ISBN 966-7191-81-8
12. Венжик, Е. Заразные коммуникации [Текст] / Е. Венжик // Деловой. - 2006. - октябрь - С.112-115.
13. Гулиева, Л. А. Классификация инструментов BTL-рынка Украины [Текст]/ Л. А. Гулиева // Матеріали Науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених „В2В маркетинг”. – Київ, ВПК „Політехніка”, 2007. - С.45-46
14. Войчак, А. В., Примак, Т. О. Маркетингові комунікації у концепції відносин [Текст] / А. В. Войчак, Т.О. Примак // Маркетинг в Україні - 2003. - №3. - С. 14-17. – ISSN 1606-3732

Завантажити текст статті: