- English
- Русский
- Українська
Викладено маркетинговий підхід до формування товарного асортименту. Значне місце відводиться розробленню стратегічного набору товару на промисловому ринку. Запропоновано алгоритм процесу розроблення товарного асортименту з урахуванням аналізу внутрішніх та зовнішніх факторів асортименту.
Marketing approach to formation of product line is given. The essential place belongs the working out of a strategic set of the product in the industrial market. The algorithm of process of working out of product line is offered, taking into account the analysis of internal and external factors.
1. Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегия : учеб. – М.: ИНФРА7М, 2001. – 804 с.
2. Балабанова Л.В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємства : монографія / Л.В. Балабанова, О.А. Брадіна. – Донецьк : Дон ДУЕТ, 2006. – 230 с.
3. Быховец С.Н. Управление ассортиментом в системе маркетинга производственного предприятия / С.Н. Быховец // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 2007. – № 01 (67). – С. 4–11.
4. Дихтль Е. Практический маркетинг : учеб. пос. / Е. Дихтль, Х. Хершген ; пер. с нем А.М. Макарова; под ред. И.С. Минко. – М. : Высш. шк., 1995. – 255 с.
5. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика : підр. / В.Я. Кардаш. – К. : КНЕУ, 2001. – 240 с.
6. Котлер Ф. Основы маркетинга: пер. с англ. / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг. – К.; М.; Спб.; Изд. дом “Вильямс”, 2003. – 1056 с.
7. Кузин Б. Методы и модели управления фирмой / Б. Кузин, В. Юрьев, Г. Шахдинаров. – СПб.: Питер, 2001. – 432 с.
8. Ланкастер К. Математическая экономика. Нью-Йорк, 1968. / К. Ланкастер ; пер. с англ. ; под ред. Д.Б. Юдина. – М. : Советское радио, 1972. – 464 с.
9. Марченко О.І. Ассортимент продукції підприємства як важливий фактор зростання прибутку / О.І. Марченко // Формування ринкових відносин в Україні. – 2006. – №8 (63).
10. Товарознавство : навч.-метод. комплекс / укл.: Н.С. Кубишина, Н.В. Язвінська, В.В. Журило. – К. : НТУУ “КПІ”, 2007. – 148 с.
11. Хруцкий В.Е. Современный маркетинг: настольная книга по исследованию рынка / В.Е. Хруцкий, И.В. Корнеева. – М. : Финансы и статистика, 2006.
12. Levitt Th. The Marketing Mode. Pathway to Corporate Growth / Th. Levitt. – N. Y., 1969. – P. 231.
13. Смольянина А. Методы анализа ассортиментного портфеля предприятия [Електронний ресурс] URL: http://www.iteam.ru/publications/marketing/section_28/article_2963.
14. Adapted and reprinted by permission from Strategy Formulation: Analytical Concepts / by Charles W.Hofer and Dan Schendel. – West Publishing Company, 1978.
15. Osel Roger R. and Wright Robert V.L. Allocating resources: How to Do It in Multi-Industry Corporations. Handbook of Business Problem Solving. – N. Y. : McGrow-Hill, 1980.