ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНА “АУТСОРСИНГ”

Стаття присвячена аналізу основних підходів до визначення аутсорсингу в сучасній науковій літературі та бізнеспрактиці. Сформульовано авторське визначення терміна «аутсорсинг» у контексті проаналізованих підходів, що створює умови для подальшого дослідження особливостей запровадження аутсорсингу на підприємствах як ефективного інструмента підвищення конкурентоспроможності, його форм і видів.

The article analyzes the main approaches to the definition of outsourcing in the modern academic literature and business practice. The author’s definition of “outsourcing” in the context of the analyzed approaches, creates conditions for further study of the introduction of outsourcing to companies as an effective tool for increasing competitiveness, its forms and species.

Література: 

1. Анализ проблем развивающихся стран, связанных с доступом на рынки: интересы потребителей, конкурентноспособность, конкуренция и развитие / ЮНКТАД. Комиссия по торговле товарами и услугами и по сырьевым товарам. Сессия (6 ; 2001 ; Женева). – Женева : ООН, 2001. – 9 с.
2. Аникин Б.А. Аутсорсинг и аутстаффинг: высокие технологии менеджмента : учеб. пособ. для студ. вузов / Б. А. Аникин, И. Р. Рудая ; Гос. ун#т управления. – М. : ИНФРА#М, 2007. – 287 с.
3. Бравар Ж.#Л. Эффективный аутсорсинг: понимание, планирование и использование успешных аутсорсинговых отношений / Ж#Л. Бравар, Р. Морган; Пер. с англ. В. Денисов, – Д. : Баланс Бизнес Букс, 2007. – XXVIII, 251 с.
4. Зозульов О. Аутсорсинг як інс трумент підвищення конкурентоспроможнос т і ві тчизняних підприємств в умовах глобалізації / О. Зозульов, О. Микало // Економіка України. – 2009. – № 8(573). –С. 16–24.
5. Календжян С.О. Аутсорсинг и д е л е г и р о в а н и е п о л н о м о ч и й в д е я т е л ь н о с т и к о м п а н и й /С.О. Календжян ; Академия народного хозяйства при Правительстве РФ. – М. : Дело, 2003. – 270 с.
6. Кросс Дж. Аутсорсинг: British Petroleum’s / Дж. Кросс // Гарвард Бизнес#ревю. – 73(3).
7. Сайфиева С.Н. Аутсорсинг в свете экономической теории / С.Н. Сайфиева, М.А. Быкадоров // Вест. гос. ун#та управления. Сер. Развитие отраслевого и регионального управления. – 2007. – №3(3). – С. 175–180.
8. Хейвуд Дж.Б. Аутсорсинг: в поисках конкурентных преимуществ / Дж.Б. Хейвуд; Пер. с англ. – М.: Изд. дом “Вильямс”, 2004. – 176 с.
9. Outsourcing technology: here are guidelines for establishing sourcing partnerships that are effective and truly strategic [Електронний ресурс] // Research#Technology Management. Industrial Research Institute Inc. – 2005. –URL:http://www.highbeam.com/doc/1G1#132299620.html.

Завантажити текст статті: