- English
- Русский
- Українська
Розглянуто підходи до аналізу онлайн-проектів, основні форми електронного ведення бізнесу, можливі цілі та завдання маркетингової діяльності в Мережі.
Strategical planning of marketing activity in Internet. It was investigated the approaches to on-line projects analysis, basic forms of electronic conduct of business, possible purposes and task of marketing activity in Network.
1. Scott B. Competitiveness: Self-help for a Worsening Problem [Text] // Harrvard Business Review. – 1989. – № 6. – P. 115–121.
2. Алексунин В. Электронная коммерция и маркетинг в Интернете [Текст] / В. Алексунин, В. Родигига. – М.: Дашков и К, 2005. – 216 с.
3. Ламбен, Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива [Текст] : пер. с франц. / Ж.-Ж. Ламбен. – СПб.; М.: Наука, 1996. – 589 с.
4. Лангфорд, Р. Трехмерная модель клиента для обеспечения прибыльного роста [Текст] : пер. с англ. V-Ratio / Р. Лангфорд. – http://www.marketer.ru
5. Литовченко І. Інтернет-маркетинг [Текст] : навчальний посібник / І. Литовченко, В. Пилипчук. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 184 с.
6. Портер М. Стратегія конкуренції [Текст] : пер. з англ. / М. Портер. – К.: Основи, 1997. – 390 с.
7. Саймон, Г. Рациональность как процесс и продукт мышления [Текст] // Thesis. – 1999. – № 3. – С. 27.
8. Саммер, А. Е-COMMERCE. Электронная коммерция [Текст] // Маркетинг: Пятая волна / А. Саммер, Гр. ункан. – М., – 1999.
9. Фатхутдинов, Р. Стратегический мереджмент [Текст] / Р. Фатхутдинов. – М.: ЗАО «Бизнес-школо «Интел-Синтез», 1999. – 416 с.