МЕТОДИКА ВИЗНАЧЕННЯ НЕРІВНОМІРНОСТІ ВИНИКНЕННЯ КРИТИЧНИХ ПОДІЙ У ПРОЦЕСІ ОБСЛУГОВУВАННЯ КІЛЬКОХ СЕГМЕНТІВ СПОЖИВАЧІВ

Запропоновано методику визначення нерівномірності виникнення критичних подій у процесі обслуговування кількох сегментів споживачів за допомогою обрахунку коефіцієнту Джині.

Method is devoted to using of Gini coefficient as measure of inequality of critical service encounters at the different segments of customers.

Література: 

1. Keaveney Susan M. Customer Switching Behavior in Service Industries: An Exploratory Study [Текст] / Susan M. Keaveney Journal of Marketing. 1995. April. Р.71−82. ISSN: 0022-2429.
2. Wels-Lips Inge, Van der Ven Marleen, Pieters Rik Critical Service Dimentions An Empirical Investigation across Six Industries [Текст] / Inge Wels-Lips, Marleen Van der Ven, Rik Pieters // International Journal of Service Industry Management. 1998. March. Р.286-309. ISSN 0956-4233.
3. Браунли К.А. Статистические исследования в производстве [Текст] / Браунли К.А. М.: Издательство иностранной литературы, 1947. 227 с. 1000 экз.
4. Лавлок К. Маркетинг услуг:персонал, технологии, стратегии [Текст] / К. Лавлок. М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. 1008 с. 5000 экз. ISBN 5-8459-0648-2 (рус.).
5. Макино Т. Контроль качества с помощью персональных компьютеров [Текст] / Т. Макино. М.: Машиностроение, 1991. 224 с. ил. ISBN 5-217-00746-Х (СССР).
6. Сигел Эндрю Ф. Практическая бизнес-статистика Издательский дом [Текст] / Эндрю Ф Сигел. М.: Издательский дом «Вильямс», 2002. 1056 с. ISBN 5-8459-0306-8 (рус.).
7. Энджел Джеймс Ф., Блекуэлл Роджер Д., Миниард Пол У. Поведение потребителей [Текст] / Джеймс Ф. Энджел, Роджер Д. Блекуэлл, Пол У. Миниард. СПб.: Питер, 1999. 768 с. ил. ISBN 5-314-00093-8.

Завантажити текст статті: