МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЙ-ІНТЕГРАТОРІВ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ» СИСТЕМ

Розглянуто сутність і класифікацію інновації та місце маркетингу в інноваційній діяльності виробничих підприємств, подано їх класифікацію. Особливу увагу приділено інноваційній діяльності компаній-інтеграторів «інтелектуальних» систем. Розглянуто підходи до вибору інноваційної стратегії підприємства.

The article considers the definition and classification of innovation and the place of marketing in innovative activity of industrial companies. The special attention is given on innovative activity of integrators of intelligent systems. In the article approaches are considered to the choice of innovative strategy of enterprise.

Література: 

1. Інноваційна модель розвитку як ключовий чинник забезпечення конкурентоспроможності національної економіки / Мережа розвитку інноваційного підприємництва [Електронний ресурс] http://www.novekolo.info
2. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика [Текст] : підруч. / В. Я. Кардаш. – К. : КНЕУ, 2001. – 240 с. – ISBN 966-574-287-6.
3. Mensch G. Stalemate in Technology: Innovation Overcome the Depression. – Cambridge, New York: Ballinger. Mass., 1979.
4. Simon Kuznetz. Modern economic growth: Findings and reflections, Nobel lecture delivered in Stockholm, Sweden, December 1971 and published in the American Economic Review 63 (September 1973).
5. Яковец Ю. В. Эпохальные инновации 21 века [Текст]. – М.: Изд. «Экономика», – 2004. – 444 с. – ISBN 5-282-02382-2.
6. Кузык Б. Н, Яковец Ю. В. Россия – 2050: стратегия инновационного прорыва [Текст]. – 2-е изд. – М.: ЗАО «Издательство «Экономика», 2005. – ISBN 5-282-02471-3.
7. Инновационный менеджмент. Учеб. для вузов [Текст] / Под ред. С. Д. Ильенковой. – М.: Юнити, 2000. – 327 с. – ISBN 5-85173-075-7
8. Инновационный менеджмент [Текст] : Справочное пособие; узд. 2-е, перераб. и доп. / Под ред.. П. Н. Завлина, А. К. Казанцева, Л. Э. Миндели. М.: Центр исследований и статистики науки, 1998.
9. Вествуд Дж. Маркетинговый план [Текст]. – С-П.: Питер, 2001, 256 с. – ISBN 5-7654-3324-3
10. Кузнєцова Н. В. Условия инновационного маркетинга при подготовке кадров в развитии промышленности республики Татарстан. – Издательский центр ТИСБИ, 2006. [Электронный ресурс] http://www.tisbi.ru/science/vestnik/2006/issue2/econom7.html
11. Управление организацией / Под ред. А.Г.Поршнева, З.П.Румянцевой, Н. А. Саломатина. – М: ЦИФРА-М, 2002. –669 с. – ISBN 5-86225-725-х.

Завантажити текст статті: