ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ: ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ, ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ, ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Досліджено передумови виникнення Інтернет-маркетингу на основі аналізу особливостей формування електронної торгівлі. Розглянуто поняття електронної комерції як підґрунтя до виникнення Інтернет-маркетингу. Розглянуто та проаналізовано погляди на визначення категорії Інтернет-маркетингу зарубіжними та вітчизняними науковцями. Досліджено особливості та структуру вітчизняних користувачів мережі Інтернет, окреслено сучасний стан розвитку Інтернет-маркетингу в Україні. Визначено характерні особливості Інтернет-маркетингу, його переваги порівняно з класичними видами маркетингу. Досліджено недоліки його функціонування та розвитку в Україні на основі аналізу стану розвитку електронної комерції. Розглянуто тенденції розвитку Інтернет-маркетингу в Україні. Визначено перспективи та особливості подальшого розвитку Інтернет-маркетингу у вітчизняному просторі.

Исследованы предпосылки возникновения Интернет-маркетинга на основе анализа особенностей формирования электронной торговли. Рассмотрены понятия электронной коммерции как почву для возникновения Интернет-маркетинга. Рассмотрены и проанализированы взгляды на определение категории Интернет-маркетинга зарубежными и отечественными учеными. Исследованы особенности и структура отечественных пользователей сети Интернет, очерчены современное состояние Интернет-маркетинга в Украине. Определены характерные особенности Интернет-маркетинга, его преимущества по сравнению с классическими видами маркетинга. Исследованы недостатки его функционирования и развития в Украине на основе анализа состояния развития электронной коммерции. Рассмотрены тенденции развития Интернет-маркетинга в Украине. Определены перспективы и особенности дальнейшего развития Интернет-маркетинга в отечественном пространстве.

Література: 

1. Балабанов И.Т. Электронная коммерция. – СПб: Питер, 2001. – 336 с.
2. Діброва Т. Реалії ринку Інтернет-реклами в Україні: [Про активне використання Інтернету як засобу просування товарів та послуг в Україні] / Т. Діброва, М. Лебеденко. // Маркетинг в Україні. – 2007. – № 2. – С.21 – 24.
3. Котлер Ф.К Маркетинг менеджмент. Экспресс-курс. 2-е изд. / Пер. с англ. под ред. С. Г. Божук. СПб.: Питер, 2006. – 464 с.
4. Л.С. Винарик, к.э.н.,Н.Ф. Васильева, к.э.н. Онлайновый электронный бизнес в Украине: история, аудитория, измерение./ Л.С. Винарик, Н.Ф. Васильева // – 2010.
5. Литовченко І.Л., Пилипчук В.П. Особливості Інтернет-маркетингу / І.Л. Литовченко І.Л., В.П. Пилипчук // Інтернет-маркетинг: Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 184 с.
6. Петрик Е. А. Интернет-маркетинг: учеб. пособие / Е.А. Петрик; Московская финансово-промышленная академия. – М.: Экономика, 2004. – 299 с.
7. Успенский И. В. Интернет-маркетинг: учеб. / И. В. Успенский. – СПб.: Изд-во СПГУЭиФ, 2003. – 462 с.
8. Холмогоров В. В. Интернет-маркетинг: краткий курс / В.В. Холмогоров. – 2-е изд. – СПб. : Питер, 2002. – 272 с.
9. Электронная коммерция в Украине 2009-2011 [Електронний ресурс] // Gemius – Режим доступу: .http://gemius.com.ua/ua/raporty/2011-05/03
10. Интернет-аудитория Украины 2012[Електронний ресурс] // InMind – Режим доступу: http://web-in-learning.blogspot.com/2012/08/inmind.html.

Завантажити текст статті: