МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ У ПРОЦЕСІ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ ІНОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Анотація. У статті розглянуто основні етапи процесу комерціалізації інноваційних технологій, основна мета якого − забезпечення комерційного ефекту шляхом задоволення ринкових потреб. Ринкова орієнтація процесу комерціалізації технологій потребує широкого застосування низки маркетингових заходів на кожному етапі. У статті зроблено спробу конкретизувати перелік маркетингових завдань, які необхідно виконати розробнику для забезпечення ринкового успіху технології.

The basic stages of innovative technology commercialization process are researched in the article. The main objective of commercialization process provides commercial effect by market need's satisfaction. The market orientation of
technology commercialization process requires marketing activity on every stage of the process. There are specified a marketing tasks which should be done to researcher for market success of technology in the article.

Література: 

1. Гончарова Н. П. Маркетинг инновационного процесса [Текст] : Учебное пособие / Н. П. Гончарова, П. Г. Перерва и др. – К. : 1998. – 267 с. – ISBN 966-95172-3-0.
2. Каракай, Ю. В. Маркетинг інноваційних товарів [Текст] : Монографія / Ю. В. Каракай. – К. : КНЕУ, 2005. – 226 с. – ISBN 966-574-765-7.
3. Кардаш В. Я. Товарна інноваційна політика [Текст] : Підручник / Кардаш В. Я., Павленко І. А., Шафлюк О. К. – К. : КНЕУ, 2002. – 266 с. – ISBN 966-574-402-Χ.
4. Кристенсен Клейтон М. Решение проблемы инноваций в бизнесе. Как создать растущий бизнес и успешно поддерживать его рост [Текст] / Клейтон М. Кристенсен, Майкл Е. Рейнор. – Пер. с англ.. – М. : Альпина Бизнес Букс, 2004. – 290 с. – ISBN 5-9614-0074-3 (рус.) – ISBN 1-57851-852-0
5. Трансфер технологий и эффективная реализация инноваций [Текст] : Сборник статей / Общ. ред. Н. М. Фонштейн, Серия “Теория и практика коммерциализации технологий”. – М. : АНХ, 1999. – 296 с. – ISBN 5-900286-03-7.
6. Хулей Грэм. Маркетинговая стратегия и конкурентное позиционирование [Текст] / Хулей Грэм, Сондерс Джон, Пирси Найджел. – Пер. с англ. – Днепропетровск : Баланс Бизнес Брукс, 2005. – 800 с. – ISBN 0-273-65516-7 (англ.). – ISBN 966-8644-16-6.
7. Чухрай, Н. Товарно інноваційна політика: управління інноваціями на підприємстві [Текст] : Підручник / Н. Чухрай, Р. Патора. – К. : КОНДОР, 2006. – 398 с. – ISBN 966-351-056-0.
8. Leonard-Barton, Dorothy. Implementing new technology [Текст] / Dorothy Leonard-Barton, William A. Kraus. // Harvard Business Review. − 1985. −November-December. − P. 102−110.
9. Maidique, Modesto A. The Art of High-Technology Management [Текст] / Modesto A. Maidique, Robert H. Hayes. // Sloan Management Review. − 1984. − Winter. − P. 17−27.
10.Slater, Stanley F. Successful Development and Commercialization of Technological Innovation: Insights Based on Strategy Type [Текст] / Stanley F. Slater, Jakki J. Mohr. // Journal of Product Innovation Management. – 2006. – № 1. – Vol. 23. – P. 26−33.

Завантажити текст статті: