ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ БРЕНДІВ КОМПАНІЇ

Розглянуто підходи до марочної політики компанії. Запропоновано матрицю підходів до розвитку її товарного та корпоративного брендів.

The brand policy’s approaches of company are considered. The matrix of development’s approaches for product and corporate brands is proposed.

Література: 

1. Аакер Д.А. Стратегическое рыночное управление: Бизнес<стратегии для успешного менеджмента / Дэвид А. Аакер ; пер. с англ. – [6-е изд., междунар.]. – СПб. : Питер, 2003. – 542 с.
2. Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика / П. Дойль. – СПб. : Питер, 1999. – 560 с.
3. Домнин В.Н. Брендинг: новые технологии в России / В.Н. Домнин. – СПб. : Питер, 2004. – 380 с.
4. Длигач А. S-brands – путь к созданию успешного бренда / А.А. Длигач, Н.Л. Писаренко // Бренд-менеджмент. – 2005. – № 3 (22). – С. 22–37.
5. Нестерова Ю.В. Бренд як актив підприємства / Ю.В. Нестерова // Економічний вісник НТУУ “КПІ” : зб. наук. пр. – 2007. – № 4. – С. 257–262.

Завантажити текст статті: