ТЕХНОЛОГІЯ ЯК ТОВАР: МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ

Присвячено аналізу маркетингової сутності технології. Проведено аналіз природи технології, її специфіки на кожному з етапів економічних відносин – виробництва, розподілення, обміну, споживання. На його основі подано узагальнений перелік властивостей технології.

The article is devoted to the analysis of an economic essence of technology. The analysis of the nature of technology is carried out. Also its specificity on each of stages of economic relations manufacture, distribution, exchange, consumption – is considered. The generalised list of properties of technology is formed on the basis of the spent analysis.

Література: 

1. Глазьев С.Ю. Теория долгосрочного технико-экономического развития: монография / С.Ю. Глазьев. – М. : ВлаДар, 1993. – 310 с.
2. Зозульов О.В. Технологія як економічна категорія / О.В. Зозульов, Т.О. Царьова // Економічний вісник НТУУ “КПІ”. – 2009 (6). – С. 345–351.
3. Шейко В.М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності : підр. / В.М. Шейко, Н.М. Кушнаренко. – 5-е вид., стереотип. – К. : Знання, 2006. – 308 с.
4. Козырев А.Н. Оценка стоимости нематериальных активов и интеллектуальной собственности /А.Н. Козырев, В.Л. Макаров – М. : Интерреклама, 2003. – 352 с.
5. Абидова С.А. Трансформация рынка научно-технической продукции в современной России [Электронный ресурс] / дис. ... канд. экон. наук : 08.00.01 / С.А. Абидова. – Волгоград : РГБ, 2007. (Из фондов Российской Государственной Библиотеки). – URL: http://diss.rsl.ru/diss/07/0159/070159027.pdf.
6 . Г р а б ч е н к о А . И . О с н о в ы м а р к е т и н г а в ы с о к и х т е х н о л о г и й : у ч е б н о е п о с о б и е [ Т е к с т ] /А.И. Грабченко, П.Г. Перерва, Р.Ф. Смоловик. – Х. : ХГПУ, 1999. – 242 с.
7. Дубровин Ф.Е. Системы технологий: Основные категории : учеб. пособие / Одесский гос. экономический ун-т ; Инженерная академия Украины ; В.В. Деречин (ред.). – О. : Латстар, 2001. – 198 с.
8. Пономаренко В.С. Системи технологій : навч. посібник / Володимир Степанович Пономаренко, Микола Антонович Сірошт ан, Микола Іванович Бєлявцев, Пе тро Дмитрович Дудко, Олександр Михайлович Тимонін ; Петро Дмитрович Дудко (ред.). – Х. : Око, 2000. – 374 с.
9. Бигдан И.А. Нематериальные активы. Проблемы признания, учета и аудита / И.А. Бигдан. – Х. : ХГУПТ, 2005. – 287 с.
10. Стефік М. Прориви. Історії та стратегії радикальних новацій / Марк Стефік, Барбара Стефік ; пер. з англ. Д. Конарєва, Л. Савицька. – К. : Вид-во Олексія Капусти (підрозділ агенції “Стандарт”), 2005. – 322 с.
11. Ламбен Жан<Жак. Менеджмент, ориентированный на рынок / Жан<Жак Ламбен ; пер. с англ. под ред. В.Б. Колчанова. – СПб. : Питер, 2004. – 800 с.

Завантажити текст статті: