МІСЦЕ РИНКОВОГО ПОЗИЦІОНУВАННЯ В СИСТЕМІ ЗАХОДІВ ПО ПОСИЛЕННЮ КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА

У статті розглянуто місце ринкового позиціонування в системі заходів по посиленню конкурентних позицій виробничого підприємства. Показано зв’язок ринкового позиціонування з основними елементами маркетингової стратегії підприємства.

In article the place of market positioning in system of actions on strengthening of competitive positions of the industrial enterprise is considered. Relationship of market positioning with basic elements of marketing strategy of the enterprise is shown.

Література: 

1. Райс Э. Позиционирование: битва за узнаваемость / Э. Райс, Дж. Траут; пер. с англ. под ред. Ю.Н. Капшуревского. – СПб : Питер, 2001. – 256 с.
2. Траут Дж. Новое позиционирование / Дж. Траут. – СПб.: Питер, 2000. – 192 с.
3. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф. Котлер, К.Л. Келлер. – 12-е изд. – СПб. : Питер, 2006. – 816 с.
4. Батра Р. Рекламный менеджмент / Р. Батра, Дж. Майерс, Д. Аакер; пер. с англ. – 5-е изд. – М.; СПб.; К. : Вильямс, 1999. – 784 с.
5. Келлер К.Л. Стратегический бренд=менеджмент: создание, оценка и управление марочным капиталом / К.Л. Келлер; пер. с англ. – 2-е изд. – М. : Вильямс, 2005. – 704 с.
6. Хулей Г. Маркетинговая стратегия и конкурентное позиционирование / Г. Хулей, Дж. Сондерс, Н. Пирси; пер. с англ. – Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2005. – 800 с.
7. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент / А.В. Войчак. – К . : КДЕУ, 1996. – 254 с.
8. Куденко Н.В. Маркетингове позиціонування: різновиди та взаємозв’язок категорій / Н.В. Куденко, К.І. Комліченко // Формування ринкової економіки : Зб. наук. праць. Спец. вип. “Маркетинг: теорія і практика”. Ч.1. – К. : КНЕУ, 2007. – С. 393–403.
9. Day G.S. Assessing Advantage: A Framework for Diagnosing Competitive Superiority / G.S. Day, R. Wensley // J. of Marketing. – 1988, April.
10. Зозулёв А.В. Промышленный маркетинг: рыночная стратегия: Учеб. пособ. / А.В. Зозулёв. – К. : Центр учебной литературы, 2010. – 576 с.
11. Зозульов О. Про посилення конкурентних переваг підприємства / О. Зозульов // Економіка України. – 2003. – № 8(501). – С. 33–38.
12. Зозульов О. Стратегії ринкового позиціонування товару на споживчому ринку / О. Зозульов //Там само. – 2006. – № 10(539). – С. 43–48.

Завантажити текст статті: