Skip to main content
Languages
English
Русский
Українська
Secondary menu
НТУУ "КПИ"
ФММ
Библиотека
Журнал «Актуальные проблемы экономики и управления»
Економічний вісник НТУУ "КПІ"
Журнал Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»
Main menu
Домашняя
О журнале
Редакционная коллегия
Требования к статьям
Авторы журнала
Архив
Контакт
Тематические направления
Экономика предприятия
Экономическая теория
Отраслевая экономика
Экономико-математическое моделирование
Инновационно-инвестиционные процессы
Маркетинг
Международная экономика
Менеджмент организаций
Проблемы устойчивого развития
Технологии как фактор экономического роста
Рік видання
З 2015 року "Економічний вісник НТУУ "КПІ" публікується на сайті
http://ev.fmm.kpi.ua
2015
(1)
2014
(89)
2013
(4)
2012
(5)
2011
(10)
2010
(10)
2009
(10)
2008
(5)
Search form
Search
You are here
Домашняя страница
»
Monthly archive
June 2012
ПЛАНУВАННЯ ОБСЯГІВ ЗБУТУ ТА ВИТРАТ НА УПРАВЛІННЯ ДИЛЕРСЬКОЮ МЕРЕЖЕЮ НА РИНКУ ПОБУТОВИХ КОТЛІВ
Комяков О.О.
Стадніченко В.В.
Read more
about ПЛАНУВАННЯ ОБСЯГІВ ЗБУТУ ТА ВИТРАТ НА УПРАВЛІННЯ ДИЛЕРСЬКОЮ МЕРЕЖЕЮ НА РИНКУ ПОБУТОВИХ КОТЛІВ
ДОЦІЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
Кирик С.М.
Read more
about ДОЦІЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
КОМУНІКАЦІЙНА СУТНІСТЬ СПОНСОРСЬКОГО МАРКЕТИНГУ
Гараніна І.І.
Диброва Т.Г.
Read more
about КОМУНІКАЦІЙНА СУТНІСТЬ СПОНСОРСЬКОГО МАРКЕТИНГУ
КОНТЕНТ-АНАЛІЗ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ PR
Лебеденко С.О.
Попов Д.В.
Диброва Т.Г.
Read more
about КОНТЕНТ-АНАЛІЗ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ PR
ПРИЙНЯТТЯ ЦІНОВИХ РІШЕНЬ З УРАХУВАННЯМ ДИНАМІКИ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА
Вернудіна Г.В.
Read more
about ПРИЙНЯТТЯ ЦІНОВИХ РІШЕНЬ З УРАХУВАННЯМ ДИНАМІКИ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА
МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО РЕГУЛЮВАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ВАГОНІВ ПАСАЖИРСЬКИХ ПОЇЗДІВ
Бакалинский О.В.
Касянчук А.А.
Read more
about МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО РЕГУЛЮВАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ВАГОНІВ ПАСАЖИРСЬКИХ ПОЇЗДІВ
ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ ЯК ПРИЧИННО-НАСЛІДКОВІ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
Юдіна Н.В.
Read more
about ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ ЯК ПРИЧИННО-НАСЛІДКОВІ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
ОСОБЛИВОСТІ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖІВ НА ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУ
Храпай А.В.
Зозулев А.В.
Read more
about ОСОБЛИВОСТІ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖІВ НА ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУ
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В НАУКОЄМНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ
Бабаліч Ю.С.
Царьова Т.О.
Read more
about ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В НАУКОЄМНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ
ЕКОЛОГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В ЗАГАЛЬНІЙ СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ
Столяров В.С.
Read more
about ЕКОЛОГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В ЗАГАЛЬНІЙ СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ
Pages
1
2
3
4
next ›
last »