June 2012

ПЛАНУВАННЯ ОБСЯГІВ ЗБУТУ ТА ВИТРАТ НА УПРАВЛІННЯ ДИЛЕРСЬКОЮ МЕРЕЖЕЮ НА РИНКУ ПОБУТОВИХ КОТЛІВ

ДОЦІЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ

КОМУНІКАЦІЙНА СУТНІСТЬ СПОНСОРСЬКОГО МАРКЕТИНГУ

КОНТЕНТ-АНАЛІЗ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ PR

ПРИЙНЯТТЯ ЦІНОВИХ РІШЕНЬ З УРАХУВАННЯМ ДИНАМІКИ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА

МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО РЕГУЛЮВАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ВАГОНІВ ПАСАЖИРСЬКИХ ПОЇЗДІВ

ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ ЯК ПРИЧИННО-НАСЛІДКОВІ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

ОСОБЛИВОСТІ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖІВ НА ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУ

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В НАУКОЄМНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ

ЕКОЛОГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В ЗАГАЛЬНІЙ СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ

Pages