- English
- Русский
- Українська
Розглянуто особливості характеристик нерухомості як товару промислового ринку, залежність характеристик нерухомості від місця розташування, прилеглої території, відношення державних та місцевих органів влади, висока індивідуальність і диференціація. Проаналізовано специфічні напрями стратегії маркетингу та встановлення і виявлено, що найбільш доцільною є стратегія множинного маркетингу та кейс маркетингу.
The article studies the real estate peculiarities from the point of view of the real estate being the industrial market product: the real estate characteristics’ dependence on a place, adjacent territory, government authorities’ relation, high individuality and differentiation.
1. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф.Котлер, Г.Амстронг; пер. с англ.– 12-е и з д . – М. , ООО “Вильямс”, 2009.
2. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Жан-Жак Ламбен ; пер. с фр. – СПб. : Наука, 1996.
3. Пр оми с л о в и й ма р к е т и н г . Т е о р і я , с в і т о в и й д о с в і д , у к р а ї н с ь к а п р а к т и к а : п і д р . / З а р е д . А.О. Старостіної – К. : Знання, 2005.
4. Харрисон Генри О. Оценка недвижимости / Генри О. Харрисон. – М.: РИО, Мособлукрополиграф издат, 1994.
5. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика : навч.>метод. посібник / В.Я. Кардаш. – К. : КНЕУ, 2000. – 124 с.
6. Багиев Г.Л. Промышленный маркетинг / Багиев Г.Л. – СПб. : Изд>во СПбЭиФ, 1994. – 40 с.
7. Асаул А.М. Ринок нерухомості : навч. посібник / А.М. Асаул. – 2-ге вид. – К. : Кондор, 2006. – 336 с.
8. Азарян А.А. Моніторинг ринку офісної нерухомості : монографія / А.А. Азарян. – Донецьк : Вебер, 2008.
9. Булакова Н.В. Рынок недвижимости: Состояние, перспективы развития / Н.В. Булакова. – М. : Учеба, 2003.
10. Савинова Л.А. Недвижимость: маркетинг, оценка / Л.А. Савинова. – М. : Изд. ВИНИТИ, 1996.
11. Чухно А.А. Предмет економічної теорії / А.А. Чухно // Економічна теорія : наук. журн. – 2009. – № 2.
12. Rackham N. Major account sales strategy. – N. Y. : McGraw-Hill Inc., 1989.