ВИРОБНИЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМСТВА З ПОЗИЦІЇ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ

Розкрито сутність і структуру виробничого потенціалу підприємства, запропоновано варіант його структуризації в контексті необхідності максимального задоволення вимог і потреб споживачів та здійснено аналіз взаємозв’язків між структурними елементами потенціалу.

It is observed the nature and the structure of the manufacturing potential of the company, offered the variants of structuring in the context of need to meet the demands and needs of consumers and to analyze the relationships between structural elements of data structuring.

Список литературы: 

1. Бескоровайная С.А. Оценка использования технического потенциала экономического субъекта (на примере полиграфических предприятий) : дис. канд. эконом. наук : 08.00.05 / С.А. Бескоровайная. – М., 2005. – 234 с.
2. Гал ушк о Д.В. Уп р а в л е н и е к о н к у р е н т ным п о т е н ц и а л ом п р е д п р и я т и я же л е з н о д о р ожн о г омашиностроения на основе реализации принципов наступательной стратегии : дис. канд. эконом. наук : 08.00.05 / Д.В. Галушко. – Брянск, 2007. – 142 с.
3. Гречан А.П. Теоретичні засади визначення інноваційного потенціалу підприємства / А.П. Гречан // Економіка та держава. – 2005. – № 7. – с. 34–37.
4. Добикіна О.К. Потенціал підприємства: формування та оцінка : навч. посіб. / О.К. Добикіна та ін. – К.: Центр навчальної літератури, 2007. – 202 с.
5.Должанський І.З. Управління потенціалом підприємства : навч. посіб. / І.З. Должанський та ін. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 362 с.
6. Іщук С. Концептуальні засади формування та розвитку виробничого потенціалу промислових підприємств / С. Іщук // Регіональна економіка. – 2005. – № 3. – с. 48–56.
7. Краснокутська Н . С . П о т е н ц і а л п і д п р и є м с т в а : ф о р м у в а н н я т а о ц і н к а : н а в ч . п о с і б . / Н.С. Краснокутська. – К. : Центр навчальної літератури, 2005. – 352 с.
8. Смерічевський С.Ф. Розвиток потенціалу підприємства за рахунок побудови системи управління лояльністю клієнтів / С.Ф. Смерічевський, А.В. Татарінов // Економіка та держава. – 2007. – № 9. – С. 17–19.
9. Федонін О.С. Потенціал підприємства: формування та оцінка : навч. посіб. / О.С. Федонін. – К.: КНЕУ, 2004. – 316 с.
10. Corbetty L.M. Key manufacturing capability elements and business performance / L.M. Corbetty, G.S. Claridgey // International J. of Production Research. – 2002. – 40, N 1. – Р. 109–131.
11. Noble M.A. Manufacturing strategy: testing the cumulative model in a multiple country context /M.A. Noble // Decision Sciences. – 1995. – N 26. – P. 693–721.
12. Zvang Q. Manufacturing flexibility: defining and analyzing relationships among competence, capability and customer satisfaction / Q. Zvang, M.A. Vonderembse, Lim Jeen(Su // J. of Operations Management. – 2003. – 21, Issue 2. – P. 173–191

Загрузить текст статьи: