MARKETING, AS A BASIS FOR AN INTEGRATED SYSTEM OF MARKETING MANAGEMENT OF INDUSTRIAL REAL ESTATE

We consider the formation and functioning of an integrated system of marketing management of industrial properties at the macro-environment and mikromarketynhovoho with the influence of geographical area of object placement and strategic plans of companies manufacturers of industrial real estate.
Grounded legality of the application to create a system of marketing management system approach from a position of economic and cyber systems that are used as management element reasonable person who performs the functions of management, decision-making and control and thus implements the basic principles of decision making, direct control of Feedback 'Us and control.
Defined and formalized the basic principles of marketing management companies manufacturers of industrial property arising from the modern concept of marketing as a holistic management of complex organizational, information, resource, economic and financial measures designed to achieve the strategic goals of the enterprise.

References: 

1. Єрошкін О.О. Маркетинг в АПК України в умовах глобалізації. Монографія, Київ, Вид. КНЕУ, 2009, 382 стр.
2. Чухно А.А. Предмет економічної теорії: Економічна теорія №2, 2009.
3. Ламбен Жан-Жак Стратегический маркетинг Европейская перспектива, СПб, Наука, 1996, 589 стр.
4. Куценко В.М. Маркетинговий менеджмент». Навчальний посібник, Київ, Вид. МАУП, 2003, 184 стр.
5. Ламбен Жан-Жак Менеджмент ориентированный на рынок. Стратегический и операционный маркетинг, СПб, Питер, 2007, 880стр.
6. Аакер Д. Стратегическое рыночное управление, СПб, Питер, 2007, 496стр.
7. Струлєв О.О. Особливості маркетингового управління промисловою нерухомістю. Бізнес інформ: науковий інформаційний журнал (Харківський національний економічний університет), 2011, №1, с. 124-132.
8. Гриценко О.А. Рынок недвижимости. Становление и функционирование Монография, Харьков, Бизнес-информ, 2002, 564 стр.
9. Корж М.В. Маркетинговый механізм в условиях глобализации. Монография, Краматорск, Изд. ДГМА, 2008, 340 стр.
10. Стрій Л.О. Маркетингове управління на рубежі XXI століття. Системне дослідження. Монографія, Одеса, «Астра проект», 2000, 304стр.
11. Лилик І.В. Маркетинг в Українській економіці. Монографія, Київ, Вид. КНЕУ, 2008, 237 стр.

Upload article :