Skip to main content
Languages
English
Русский
Українська
Secondary menu
NTUU "KPI"
FMM
Library
"Actual problems of economics and management"
Економічний вісник НТУУ "КПІ"
Журнал Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»
Main menu
Home
Concept of the journal
Requirements to articles
Journals authors
Archive
Контакт
Site Topics
Economic theory
International Economics
Industry economy
Innovation and investment processes
Marketing
Problems of sustainable development
Business process modelling
Рік видання
З 2015 року "Економічний вісник НТУУ "КПІ" публікується на сайті
http://ev.fmm.kpi.ua
2015
(1)
2014
(88)
2013
(89)
2012
(1)
2011
(14)
2010
(5)
2009
(5)
2008
(10)
Search form
Search
You are here
Home
»
Monthly archive
September 2011
ІННОВАЦІЙНІ РІШЕННЯ ЯК ШЛЯХ ДО ВИЖИВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ АГЕНЦІЙ В УМОВАХ РЕЦЕСІЇ РИНКУ
Кудирко О.В.
Read more
about ІННОВАЦІЙНІ РІШЕННЯ ЯК ШЛЯХ ДО ВИЖИВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ АГЕНЦІЙ В УМОВАХ РЕЦЕСІЇ РИНКУ
СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ РОЗВИТКУ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ
Kubyshyna N.S.
Read more
about СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ РОЗВИТКУ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ
ПОБУДОВА АЛГОРИТМУ ПОШУКУ ТА ОСВОЄННЯ РИНКОВИХ НІШ ВІТЧИЗНЯНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ
Kubyshyna N.S.
Tsapuk O.Yu.
Read more
about ПОБУДОВА АЛГОРИТМУ ПОШУКУ ТА ОСВОЄННЯ РИНКОВИХ НІШ ВІТЧИЗНЯНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ
ОПТИМІЗАЦІЯ ВИТРАТ НА УПРАВЛІННЯ ДИЛЕРСЬКОЮ МЕРЕЖЕЮ
Комяков О.О.
Стадніченко В.В.
Read more
about ОПТИМІЗАЦІЯ ВИТРАТ НА УПРАВЛІННЯ ДИЛЕРСЬКОЮ МЕРЕЖЕЮ
СПЕЦИФІКА ТА ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ДИЛЕРСЬКОЇ ПОСЛУГИ
Zozulov O.V.
Мурга К.А.
Read more
about СПЕЦИФІКА ТА ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ДИЛЕРСЬКОЇ ПОСЛУГИ
ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ ДОПОМІЖНИМИ ЗАСОБАМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
Гараніна І.І.
Dibrova T.H.
Read more
about ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ ДОПОМІЖНИМИ ЗАСОБАМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
ВПЛИВ РЕКЛАМИ НА ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ РИНОК УКРАЇНИ
Віннікова І.І.
Read more
about ВПЛИВ РЕКЛАМИ НА ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ РИНОК УКРАЇНИ
КЛАСИФІКАЦІЯ СУБ’ЄКТІВ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Вертель В.В.
Read more
about КЛАСИФІКАЦІЯ СУБ’ЄКТІВ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
ВИМІРЮВАННЯ ЗМІН У СТРУКТУРІ ЗАПЕРЕЧЕНЬ, ЯКИМИ ОПЕРУЮТЬ ПОКУПЦІ ТОВАРІВ
Bakalinsky O.V.
Read more
about ВИМІРЮВАННЯ ЗМІН У СТРУКТУРІ ЗАПЕРЕЧЕНЬ, ЯКИМИ ОПЕРУЮТЬ ПОКУПЦІ ТОВАРІВ
ПОБУДОВА КАРТИ СТРАТЕГІЧНИХ ГРУП РИНКУ БІЗНЕС-ОСВІТИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Антонюк К.І.
Антонюк Д.А.
Read more
about ПОБУДОВА КАРТИ СТРАТЕГІЧНИХ ГРУП РИНКУ БІЗНЕС-ОСВІТИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Pages
1
2
3
4
next ›
last »