September 2011

ІННОВАЦІЙНІ РІШЕННЯ ЯК ШЛЯХ ДО ВИЖИВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ АГЕНЦІЙ В УМОВАХ РЕЦЕСІЇ РИНКУ

СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ РОЗВИТКУ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ

ПОБУДОВА АЛГОРИТМУ ПОШУКУ ТА ОСВОЄННЯ РИНКОВИХ НІШ ВІТЧИЗНЯНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ

ОПТИМІЗАЦІЯ ВИТРАТ НА УПРАВЛІННЯ ДИЛЕРСЬКОЮ МЕРЕЖЕЮ

СПЕЦИФІКА ТА ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ДИЛЕРСЬКОЇ ПОСЛУГИ

ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ ДОПОМІЖНИМИ ЗАСОБАМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

ВПЛИВ РЕКЛАМИ НА ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ РИНОК УКРАЇНИ

КЛАСИФІКАЦІЯ СУБ’ЄКТІВ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

ВИМІРЮВАННЯ ЗМІН У СТРУКТУРІ ЗАПЕРЕЧЕНЬ, ЯКИМИ ОПЕРУЮТЬ ПОКУПЦІ ТОВАРІВ

ПОБУДОВА КАРТИ СТРАТЕГІЧНИХ ГРУП РИНКУ БІЗНЕС-ОСВІТИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

Pages