Skip to main content
Languages
English
Русский
Українська
Secondary menu
NTUU "KPI"
FMM
Library
"Actual problems of economics and management"
Економічний вісник НТУУ "КПІ"
Журнал Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»
Main menu
Home
Concept of the journal
Requirements to articles
Journals authors
Archive
Контакт
Site Topics
Economic theory
International Economics
Industry economy
Innovation and investment processes
Marketing
Problems of sustainable development
Business process modelling
Рік видання
З 2015 року "Економічний вісник НТУУ "КПІ" публікується на сайті
http://ev.fmm.kpi.ua
2015
(1)
2014
(88)
2013
(89)
2012
(1)
2011
(14)
2010
(5)
2009
(5)
2008
(10)
Search form
Search
You are here
Home
»
Monthly archive
July 2011
РЕКЛАМНІ ТЕНДЕНЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ МЕБЛІВ
Юдіна Н.В.
Гулієва Л.А.
Read more
about РЕКЛАМНІ ТЕНДЕНЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ МЕБЛІВ
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
Лебеденко М.С.
Read more
about МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ: ПРОЦЕДУРА РЕАЛІЗАЦІЇ МЕДІАСТРАТЕГІЇ
Dibrova T.H.
Read more
about РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ: ПРОЦЕДУРА РЕАЛІЗАЦІЇ МЕДІАСТРАТЕГІЇ
КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ З ЦІЛЬОВИМИ АУДИТОРІЯМИ
Головкіна Н.В.
Read more
about КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ З ЦІЛЬОВИМИ АУДИТОРІЯМИ
PROBLEMS OF AND PERSPECTIVES TO ELECTRONIC B2B TRADE ON THE BASIS OF BULGARIA
Velitschkova D.
Дімітров І.Д.
Read more
about PROBLEMS OF AND PERSPECTIVES TO ELECTRONIC B2B TRADE ON THE BASIS OF BULGARIA
INTEGRATED MARKETING AND E-COMMERCE
Gaile-Sarkane Elīna
Read more
about INTEGRATED MARKETING AND E-COMMERCE
СПОЖИВЧИЙ НАПРЯМ АНАЛІЗУ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
Царьова Т.О.
Read more
about СПОЖИВЧИЙ НАПРЯМ АНАЛІЗУ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
IMPACT OF ICT ON THE BUYING BEHAVIOUR OF LITHUANIAN CONSTRUCTION COMPANIES
Banytė J.
Virvilaitė R.
Read more
about IMPACT OF ICT ON THE BUYING BEHAVIOUR OF LITHUANIAN CONSTRUCTION COMPANIES
РОЛЬ МАРКЕТИНГУ ТА МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
Федорченко А.В.
Read more
about РОЛЬ МАРКЕТИНГУ ТА МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
ЧТО НЕОБХОДИМО СПРОСИТЬ У СТАТИСТИКА НА ЭТАПЕ ВЫРАБОТКИ КОНЦЕПЦИИ СБОРА ИНФОРМАЦИИ?
Солнцев С.А.
Черненко О.В.
Read more
about ЧТО НЕОБХОДИМО СПРОСИТЬ У СТАТИСТИКА НА ЭТАПЕ ВЫРАБОТКИ КОНЦЕПЦИИ СБОРА ИНФОРМАЦИИ?
Pages
1
2
3
4
5
6
7
next ›
last »