May 2011

ТЕХНОЛОГІЯ ЯК ТОВАР: МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ

СПЕЦИФІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ НЕРУХОМОСТІ ЯК ТОВАРУ ПРОМИСЛОВОГО РИНКУ

РОЗРОБКА МОДЕЛІ ПРОГНОЗУВАННЯ РИНКУ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ І РЕКЛАМИ ДЛЯ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ЕКОНОМІК

МЕТОДИКА РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЧНОГО НАБОРУ ТОВАРІВ НА ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУ

МІСЦЕ РИНКОВОГО ПОЗИЦІОНУВАННЯ В СИСТЕМІ ЗАХОДІВ ПО ПОСИЛЕННЮ КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА

СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СФЕРІ ПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА

АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ

ОЦІНЮВАННЯ КОМПЕТЕНЦІЙНИХ ПРОФІЛІВ КЕРІВНИКІВ В ІЄРАРХІЇ УПРАВЛІННЯ

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ

АЛГОРИТМ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ ДЛЯ СЕРВІСНИХ ВИРОБНИЧИХ ПРОЦЕСІВ

Pages